Meriv çawa malperek xwe bi pêş dixe: serişteyên belaş ji bo destpêkan!

 Meriv çawa malperek xwe bi pêş dixe: serişteyên belaş ji bo destpêkan!

Me rêwerzên sade û têgihî gav-bi-gav çêkir da ku ji we re bibe alîkar ku hûn çavkaniya xweya Înternetê bêyî lêçûnên nehewce pêşve bibin.


Îro em ê bi hûrgulî li ser rêbazên sereke yên pêşvebirina malperê, erênî û neyînîyên wan biaxivin. Wan her weha diyar kirin ka meriv çawa çêtirîn rêzkirina rûpelên malperê baştir dike û nehêniyên pêşkeftina malperê serketî parve kirin.


Bi saya van rêwerzan, hûn ê bikaribin ji bo danasîna malpera xwe planek bêkêmasî biafirînin û bi mêvanên malperê re pêwendiyek serfiraz saz bikin.


Çima hûn hewce ne ku çavkaniyên webê li ser Înternetê pêşve bibin?

Îro, ne bes e ku meriv tenê ji bo karsaziya xwe malperek biafirîne û encamên bilez hêvî bike.


Bêyî stratejiya pêşvebirina malperê ya rast, çavkanî dê mêhvanên potansiyel nekişînin û, eşkere, dê dahata herî zêde neafirînin.


Bi afirandina plansaziyek pêşvebirinê ya zelal, hûn ê karibin xerîdarên nû bistînin, û malpera we dê rêza xwe di nav motorên lêgerînê de zêde bike, ku, bê guman, dê seyrûsefer û gihîştina wê baştir bike.


Xebata ji bo populerkirina malperek gelek dem digire û her gav bandorek tavilê nade, ji ber ku ji bo stratejiyek rast hûn hewce ne ku analîzek berfireh bikin û amade bin ku bi berdewamî pêşbazên xwe û temaşevanên mebesta xwe bişopînin.


Lêbelê, piştî çend mehên pêşîn ên xebata dijwar ji bo pêşvebirinê, hûn ê bikaribin encamên baş bibînin.


Pêşveçûna malpera serbixwe

Naha em ê hewl bidin ku gav-bi-gav pêşveçûna malpera serbixwe nîqaş bikin, em ê ji we re bibin alîkar ku hûn rê û rêbazên cûda baştir fam bikin.


Pêşxistina malperê bi motorên lêgerînê (bi karanîna SEO)


Avantajên vê rêbazê:


ne bihaya aborî;

bandorek erênî li ser seyrûsefera malperê heye;

encamên pêşvebirina demdirêj

Dezawantajên pêşveçûna SEO:


xebatek mezin;

encam ne zû ye;

carinan hewceyê karkerên zêde hene;

bi algorîtmayên motora lêgerînê ve girêdayî ye.

Pêşveçûna SEO gelek dem û zanîna bingehîn a xweşbîniya motora lêgerînê hewce dike. Em ji we re pêşniyar dikin ku hûn xwe bi termînolojiya bingehîn a SEO bi hûrgulî nas bikin da ku şîreta me ji we re hîn zelaltir be.


Ku meriv bi pêşveçûna SEO-ê dest pê bike

        1. Pergalên analîtîk saz bikin.


Yandex Metrica û Webmaster, Google Console û Analytics li ser malperê saz bikin. Di pergalên analîtîk de armancan saz bikin.


        2. Motorên lêgerînê û nîşankirina rûpelê.


Berî her tiştî, navnîşkirina rûpelan di karûbarên Yandex û Google de kontrol bikin. Pêdivî ye ku her du çavkanî xwedî hejmareke wekhev rûpelên navnîşkirî bin. Her weha hûn hewce ne ku pê ewle bin ku kopiyên malperan jêbirin, wekî domên ceribandinê. Wekî din, divê rûpelên dubare jî ji navnîşê werin rakirin. Kontrol bikin ka gelo rûpelên pêşkeftî bi xeletî ji navnîşê hatine derxistin.


        3. Specifications


sernavê yekta ji bo her rûpelê ferdî bi peyvên sereke di destpêkê de;

rakirina nivîsa veşartî;

Girêdanên bilez;

girêdana rast a naverokê;

taybetmendiyên sernav û alt ji bo wêneyan;

navên rast û zelal ên wêneyên li ser malperê;

Divê peyvên sereke bêne dagirtin;

sernivîsên xweşbînkirî H1, H2, H3;

giraniya lînkan divê li rûpelên herî bikêr û girîng were belavkirin;

Pêdivî ye ku hûn li ser malperê feed navîgasyonê biafirînin;

rastkirina "girêka daleqandî".

        4. Peyvên sereke - bingeha semantîk ya malperê


Pirsên sereke çêtirîn ji çavkaniyên cihêreng têne berhev kirin;

bi karanîna pêşniyarên Yandex û Google;

bikaranîna jargon û zargotina di pirsên lêgerînê de, û her weha biwêjên xelet, kurtkirin û hevwateyan;

belavkirina pirsên lêgerînê di nav agahdarî û bazirganî de.

core semantîkî her gav nûvekirî, ku tê de pirsên ne-armanc tune ne;

divê di bingehê semantîk de koman hebin - komên peyvan ku li ser rûpelên cihê têne pêşve xistin;

        5. Optimîzasyona ji bo bazirganiyê


Agahdariya berdest di derbarê pargîdaniyê de - sertîfîka û destûrnameyên, û her weha hûrguliyên qanûnî zêde bikin;

hûrguliyên li ser radestkirinê, dravdanê, promosyonên, dakêşan, vegerandina tiştan, vebijarkên krediyê û demên garantiyê zêde bikin;

piştrast bikin ku piştgiriya xerîdar her gav nûve ye;

ji reklama çavkaniyên sêyemîn ên li ser malpera xwe dûr bixin;

berfereh bike;

selikê li ser her rûpelê peyda bikin;

şiyana qeydkirina bi torên civakî zêde bikin;

heke çavkanî navherêmî be, wê hingê bişkojka "Bajarê Hilbijêre" biafirînin;

Baştir e ku e-nameya xwe li ser domaina xwe hebe.

        6. Têkilî


Her gav li ser malperê hemî vebijarkên gengaz destnîşan bikin ka meriv çawa bi we re têkilî daynin, da ku xerîdar rêbaza ku ji bo wî rehet e hilbijêrin. Ev dikarin formên ragihandinê yên serhêl (bi gelemperî hemî torên civakî yên berdest), hejmarên pêwendiyê, formên bersivdanê û şêwirdariya serhêl bin. Di heman demê de hûn dikarin bişkojka "Vegera min gazî bikin" bihêlin.


        7. Karta hilber û rêyên çêtirkirina wê


Divê danasîna hilberê her gav bigihîje û têgihîştî be. Pêdivî ye ku qerta hilberê di derheqê hilberê de agahdariya nûjen hebe, bi navî: bihayê û awayên dravdanê, hebûna, lêçûn û dema radestkirinê, taybetmendiyên hûrgulî yên hilberê, wêneyên zelal, nirxandin, hwd. Ji bo rehetiyê, vebijarkê bihêlin ku hilberek li "Favorites" zêde bikin.

Meriv çawa malperek xwe bi pêş dixe: serişteyên belaş ji bo destpêkan!

Me rêwerzên sade û têgihî gav-bi-gav çêkir da ku ji we re bibe alîkar ku hûn çavkaniya xweya Înternetê bêyî lêçûnên nehewce pêşve bibin.


Îro em ê bi hûrgulî li ser rêbazên sereke yên pêşvebirina malperê, erênî û neyînîyên wan biaxivin. Wan her weha diyar kirin ka meriv çawa çêtirîn rêzkirina rûpelên malperê baştir dike û nehêniyên pêşkeftina malperê serketî parve kirin.


Bi saya van rêwerzan, hûn ê bikaribin ji bo danasîna malpera xwe planek bêkêmasî biafirînin û bi mêvanên malperê re pêwendiyek serfiraz saz bikin.


Çima hûn hewce ne ku çavkaniyên webê li ser Înternetê pêşve bibin?

Îro, ne bes e ku meriv tenê ji bo karsaziya xwe malperek biafirîne û encamên bilez hêvî bike.


Bêyî stratejiya pêşvebirina malperê ya rast, çavkanî dê mêhvanên potansiyel nekişînin û, eşkere, dê dahata herî zêde neafirînin.


Bi afirandina plansaziyek pêşvebirinê ya zelal, hûn ê karibin xerîdarên nû bistînin, û malpera we dê rêza xwe di nav motorên lêgerînê de zêde bike, ku, bê guman, dê seyrûsefer û gihîştina wê baştir bike.


Xebata ji bo populerkirina malperek gelek dem digire û her gav bandorek tavilê nade, ji ber ku ji bo stratejiyek rast hûn hewce ne ku analîzek berfireh bikin û amade bin ku bi berdewamî pêşbazên xwe û temaşevanên mebesta xwe bişopînin.


Lêbelê, piştî çend mehên pêşîn ên xebata dijwar ji bo pêşvebirinê, hûn ê bikaribin encamên baş bibînin.


Pêşveçûna malpera serbixwe

Naha em ê hewl bidin ku gav-bi-gav pêşveçûna malpera serbixwe nîqaş bikin, em ê ji we re bibin alîkar ku hûn rê û rêbazên cûda baştir fam bikin.


Pêşxistina malperê bi motorên lêgerînê (bi karanîna SEO)


Avantajên vê rêbazê:


ne bihaya aborî;

bandorek erênî li ser seyrûsefera malperê heye;

encamên pêşvebirina demdirêj

Dezawantajên pêşveçûna SEO:


xebatek mezin;

encam ne zû ye;

carinan hewceyê karkerên zêde hene;

bi algorîtmayên motora lêgerînê ve girêdayî ye.

Pêşveçûna SEO gelek dem û zanîna bingehîn a xweşbîniya motora lêgerînê hewce dike. Em ji we re pêşniyar dikin ku hûn xwe bi termînolojiya bingehîn a SEO bi hûrgulî nas bikin da ku şîreta me ji we re hîn zelaltir be.


Ku meriv bi pêşveçûna SEO-ê dest pê bike

        1. Pergalên analîtîk saz bikin.


Yandex Metrica û Webmaster, Google Console û Analytics li ser malperê saz bikin. Di pergalên analîtîk de armancan saz bikin.


        2. Motorên lêgerînê û nîşankirina rûpelê.


Berî her tiştî, navnîşkirina rûpelan di karûbarên Yandex û Google de kontrol bikin. Pêdivî ye ku her du çavkanî xwedî hejmareke wekhev rûpelên navnîşkirî bin. Her weha hûn hewce ne ku pê ewle bin ku kopiyên malperan jêbirin, wekî domên ceribandinê. Wekî din, divê rûpelên dubare jî ji navnîşê werin rakirin. Kontrol bikin ka gelo rûpelên pêşkeftî bi xeletî ji navnîşê hatine derxistin.


        3. Specifications


sernavê yekta ji bo her rûpelê ferdî bi peyvên sereke di destpêkê de;

rakirina nivîsa veşartî;

Girêdanên bilez;

girêdana rast a naverokê;

taybetmendiyên sernav û alt ji bo wêneyan;

navên rast û zelal ên wêneyên li ser malperê;

Divê peyvên sereke bêne dagirtin;

sernivîsên xweşbînkirî H1, H2, H3;

giraniya lînkan divê li rûpelên herî bikêr û girîng were belavkirin;

Pêdivî ye ku hûn li ser malperê feed navîgasyonê biafirînin;

rastkirina "girêka daleqandî".

        4. Peyvên sereke - bingeha semantîk ya malperê


Pirsên sereke çêtirîn ji çavkaniyên cihêreng têne berhev kirin;

bi karanîna pêşniyarên Yandex û Google;

bikaranîna jargon û zargotina di pirsên lêgerînê de, û her weha biwêjên xelet, kurtkirin û hevwateyan;

belavkirina pirsên lêgerînê di nav agahdarî û bazirganî de.

core semantîkî her gav nûvekirî, ku tê de pirsên ne-armanc tune ne;

divê di bingehê semantîk de koman hebin - komên peyvan ku li ser rûpelên cihê têne pêşve xistin;

        5. Optimîzasyona ji bo bazirganiyê


Agahdariya berdest di derbarê pargîdaniyê de - sertîfîka û destûrnameyên, û her weha hûrguliyên qanûnî zêde bikin;

hûrguliyên li ser radestkirinê, dravdanê, promosyonên, dakêşan, vegerandina tiştan, vebijarkên krediyê û demên garantiyê zêde bikin;

piştrast bikin ku piştgiriya xerîdar her gav nûve ye;

ji reklama çavkaniyên sêyemîn ên li ser malpera xwe dûr bixin;

berfereh bike;

selikê li ser her rûpelê peyda bikin;

şiyana qeydkirina bi torên civakî zêde bikin;

heke çavkanî navherêmî be, wê hingê bişkojka "Bajarê Hilbijêre" biafirînin;

Baştir e ku e-nameya xwe li ser domaina xwe hebe.

        6. Têkilî


Her gav li ser malperê hemî vebijarkên gengaz destnîşan bikin ka meriv çawa bi we re têkilî daynin, da ku xerîdar rêbaza ku ji bo wî rehet e hilbijêrin. Ev dikarin formên ragihandinê yên serhêl (bi gelemperî hemî torên civakî yên berdest), hejmarên pêwendiyê, formên bersivdanê û şêwirdariya serhêl bin. Di heman demê de hûn dikarin bişkojka "Vegera min gazî bikin" bihêlin.


        7. Karta hilber û rêyên çêtirkirina wê


Divê danasîna hilberê her gav bigihîje û têgihîştî be. Pêdivî ye ku qerta hilberê di derheqê hilberê de agahdariya nûjen hebe, bi navî: bihayê û awayên dravdanê, hebûna, lêçûn û dema radestkirinê, taybetmendiyên hûrgulî yên hilberê, wêneyên zelal, nirxandin, hwd. Ji bo rehetiyê, vebijarkê bihêlin ku hilberek li "Favorites" zêde bikin.

Meriv çawa malperek xwe bi pêş dixe: serişteyên belaş ji bo destpêkan!

Me rêwerzên sade û têgihî gav-bi-gav çêkir da ku ji we re bibe alîkar ku hûn çavkaniya xweya Înternetê bêyî lêçûnên nehewce pêşve bibin.


Îro em ê bi hûrgulî li ser rêbazên sereke yên pêşvebirina malperê, erênî û neyînîyên wan biaxivin. Wan her weha diyar kirin ka meriv çawa çêtirîn rêzkirina rûpelên malperê baştir dike û nehêniyên pêşkeftina malperê serketî parve kirin.


Bi saya van rêwerzan, hûn ê bikaribin ji bo danasîna malpera xwe planek bêkêmasî biafirînin û bi mêvanên malperê re pêwendiyek serfiraz saz bikin.


Çima hûn hewce ne ku çavkaniyên webê li ser Înternetê pêşve bibin?

Îro, ne bes e ku meriv tenê ji bo karsaziya xwe malperek biafirîne û encamên bilez hêvî bike.


Bêyî stratejiya pêşvebirina malperê ya rast, çavkanî dê mêhvanên potansiyel nekişînin û, eşkere, dê dahata herî zêde neafirînin.


Bi afirandina plansaziyek pêşvebirinê ya zelal, hûn ê karibin xerîdarên nû bistînin, û malpera we dê rêza xwe di nav motorên lêgerînê de zêde bike, ku, bê guman, dê seyrûsefer û gihîştina wê baştir bike.


Xebata ji bo populerkirina malperek gelek dem digire û her gav bandorek tavilê nade, ji ber ku ji bo stratejiyek rast hûn hewce ne ku analîzek berfireh bikin û amade bin ku bi berdewamî pêşbazên xwe û temaşevanên mebesta xwe bişopînin.


Lêbelê, piştî çend mehên pêşîn ên xebata dijwar ji bo pêşvebirinê, hûn ê bikaribin encamên baş bibînin.


Pêşveçûna malpera serbixwe

Naha em ê hewl bidin ku gav-bi-gav pêşveçûna malpera serbixwe nîqaş bikin, em ê ji we re bibin alîkar ku hûn rê û rêbazên cûda baştir fam bikin.


Pêşxistina malperê bi motorên lêgerînê (bi karanîna SEO)


Avantajên vê rêbazê:


ne bihaya aborî;

bandorek erênî li ser seyrûsefera malperê heye;

encamên pêşvebirina demdirêj

Dezawantajên pêşveçûna SEO:


xebatek mezin;

encam ne zû ye;

carinan hewceyê karkerên zêde hene;

bi algorîtmayên motora lêgerînê ve girêdayî ye.

Pêşveçûna SEO gelek dem û zanîna bingehîn a xweşbîniya motora lêgerînê hewce dike. Em ji we re pêşniyar dikin ku hûn xwe bi termînolojiya bingehîn a SEO bi hûrgulî nas bikin da ku şîreta me ji we re hîn zelaltir be.


Ku meriv bi pêşveçûna SEO-ê dest pê bike

        1. Pergalên analîtîk saz bikin.


Yandex Metrica û Webmaster, Google Console û Analytics li ser malperê saz bikin. Di pergalên analîtîk de armancan saz bikin.


        2. Motorên lêgerînê û nîşankirina rûpelê.


Berî her tiştî, navnîşkirina rûpelan di karûbarên Yandex û Google de kontrol bikin. Pêdivî ye ku her du çavkanî xwedî hejmareke wekhev rûpelên navnîşkirî bin. Her weha hûn hewce ne ku pê ewle bin ku kopiyên malperan jêbirin, wekî domên ceribandinê. Wekî din, divê rûpelên dubare jî ji navnîşê werin rakirin. Kontrol bikin ka gelo rûpelên pêşkeftî bi xeletî ji navnîşê hatine derxistin.


        3. Specifications


sernavê yekta ji bo her rûpelê ferdî bi peyvên sereke di destpêkê de;

rakirina nivîsa veşartî;

Girêdanên bilez;

girêdana rast a naverokê;

taybetmendiyên sernav û alt ji bo wêneyan;

navên rast û zelal ên wêneyên li ser malperê;

Divê peyvên sereke bêne dagirtin;

sernivîsên xweşbînkirî H1, H2, H3;

giraniya lînkan divê li rûpelên herî bikêr û girîng were belavkirin;

Pêdivî ye ku hûn li ser malperê feed navîgasyonê biafirînin;

rastkirina "girêka daleqandî".

        4. Peyvên sereke - bingeha semantîk ya malperê


Pirsên sereke çêtirîn ji çavkaniyên cihêreng têne berhev kirin;

bi karanîna pêşniyarên Yandex û Google;

bikaranîna jargon û zargotina di pirsên lêgerînê de, û her weha biwêjên xelet, kurtkirin û hevwateyan;

belavkirina pirsên lêgerînê di nav agahdarî û bazirganî de.

core semantîkî her gav nûvekirî, ku tê de pirsên ne-armanc tune ne;

divê di bingehê semantîk de koman hebin - komên peyvan ku li ser rûpelên cihê têne pêşve xistin;

        5. Optimîzasyona ji bo bazirganiyê


Agahdariya berdest di derbarê pargîdaniyê de - sertîfîka û destûrnameyên, û her weha hûrguliyên qanûnî zêde bikin;

hûrguliyên li ser radestkirinê, dravdanê, promosyonên, dakêşan, vegerandina tiştan, vebijarkên krediyê û demên garantiyê zêde bikin;

piştrast bikin ku piştgiriya xerîdar her gav nûve ye;

ji reklama çavkaniyên sêyemîn ên li ser malpera xwe dûr bixin;

berfereh bike;

selikê li ser her rûpelê peyda bikin;

şiyana qeydkirina bi torên civakî zêde bikin;

heke çavkanî navherêmî be, wê hingê bişkojka "Bajarê Hilbijêre" biafirînin;

Baştir e ku e-nameya xwe li ser domaina xwe hebe.

        6. Têkilî


Her gav li ser malperê hemî vebijarkên gengaz destnîşan bikin ka meriv çawa bi we re têkilî daynin, da ku xerîdar rêbaza ku ji bo wî rehet e hilbijêrin. Ev dikarin formên ragihandinê yên serhêl (bi gelemperî hemî torên civakî yên berdest), hejmarên pêwendiyê, formên bersivdanê û şêwirdariya serhêl bin. Di heman demê de hûn dikarin bişkojka "Vegera min gazî bikin" bihêlin.


        7. Karta hilber û rêyên çêtirkirina wê


Divê danasîna hilberê her gav bigihîje û têgihîştî be. Pêdivî ye ku qerta hilberê di derheqê hilberê de agahdariya nûjen hebe, bi navî: bihayê û awayên dravdanê, hebûna, lêçûn û dema radestkirinê, taybetmendiyên hûrgulî yên hilberê, wêneyên zelal, nirxandin, hwd. Ji bo rehetiyê, vebijarkê bihêlin ku hilberek li "Favorites" zêde bikin.

https://www.mrps.org/blog/2017/06/19/the-history-of-mrps

https://blocs.xtec.cat/racotic/2010/02/12/quaresma/comment-page-7/#comment-16275:~:text=weekly%20toe%20cut.-,juitrew,really%20liked%20your%20article.%20Interesting%20and%20useful%20information.%20Thank%20you.,-Comment%20navigation

https://icon4.biology.ualberta.ca/organizers/#comment-433320

https://housedemocrats.wa.gov/lekanoff/photos/20190121_104705kr/

https://www.teamconfetti.nl/free-printable-to-do-list/comment-page-24/#comment-198989:~:text=%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD%20%D0%A1%D0%BC%D0%B8%D1%82,%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%20.%20%D0%A1%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%BE.

https://rhit.vivaldi.net/%d0%ba%d0%b0%d0%ba-%d0%be%d0%bd-%d0%bb%d1%8e%d0%b1%d0%b8%d1%82-%d0%bd%d0%b0%d1%81/#comment-1521806

https://www.laure.archi.fr/?p=906#comment-1081708

https://blog.ufes.br/iurygoncalves/#comment-7803

https://lawcommission.gov.np/en/?p=10389#comment-958928

https://blogs.dickinson.edu/outing-club/2014/09/16/919-climbnasium/#comment-146612:~:text=%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B59%20%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8F%D0%B1%D1%80%D1%8F,%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%20.%20%D0%A1%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B1%D0%BE.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Mae ORIFLAME yn frand unigryw

Akụkụ bụ isi nke injinia na ụlọ ọrụ geological